سریع ترین راه های خرید ساک لوازم کودک

اطلاعاتی درباره ی کیف لوازم نوزاد و وسایلی که داخل کیف نوزاد قرار میگیرد

10 وسیله مهم برای ساک بیمارستان موقع زایمان

گاهی اوقات ممکن است مادر باردار در طی ماه پنجم از دوران حاملگی خود تصمیم بگیرد تا همه وسایل مورد نیاز برای کودک را خریداری کند، چون در سه ماهه آخر از دوران بارداری، اغلب زنان بسیار سنگین شده و احساس خستگی می‌کنند. به همین دلیل، سه ماهه دوم از دوران بارداری مادر، ظاهرا فعال ترین زمان بارداری است. بنابراین، این افراد شروع به جستجوی برای یافتن وسایل مورد نیاز کودک خود کرده و تقریبا با یک حمله استرسی ترسناک روبرو می‌شوند. با همه این توصیفات، لازم است به عنوان یک خانم جوان و بی‌تجربه به خاطر داشته باشید که وسایل مورد نیاز نوزادان، در دسترس همه بوده و تهیه آن‌ها بسیار آسان است. اما، وسایلی را که چندان لازم نیست، خریداری نکنید! جالب است بدانید که همه وسایل موجود در بازار بسیار جذاب بوده، مادر حامله به طرز وسوسه‌انگیزی به آن‌ها نگاه کرده و در نهایت به خود می‌گوید: "البته که فرزند من به همه این وسایل نیاز دارد!"

به عنوان یک مادر باردار سعی کنید تا به نزدیک‌ترین فروشگاه لوازم بچه رفته و لیست اقلامی که برای کودک خود در خانه و یا برای ساک بیمارستان نیاز است، دریافت کنید. دریافت این لیست باعث می‌شود تا شما کم‌‌تر گیج شده و در وقت کم، بهترین خرید را داشته باشید. پس از گذراندن این دوره و تهیه لوازم مورد نیاز نوزاد، فقط یک پیشنهاد به مامان‌های جوان ارائه می‌دهیم: "به همراه داشتن کیف پول در بیمارستان، در هنگام انجام عمل زایمان". در ادامه این مقاله، لیستی از وسایل مورد نیاز برای زنان حامله که باید در ساک بیمارستان، جهت تولد نوزاد همراه او باشد، بیان شده است. مهم‌ترین این وسایل عبارتند از:

1. پوشک نوزاد:

همانطور که می‌دانید پوشک بچه باید دارای نام تجاری معتبر بوده و از داروخانه‌ها و فروشگاه‌های لوازم بهداشتی خریداری گردد. لازم است بدانید که پوست کودک بلافاصله بعد از تولد بسیار حساس می‌باشد. پس، سعی کنید تا پوشک را با چند نام تجاری مختلف خریداری کنید تا اگر یک نوع آن با پوست فرزند شما سازگار نبود، از جنس مناسب دیگر استفاده نمایید.

2. وازلین (ژله):

کرم وازلین در حفاظت از پوست نرم کودک جادو می‌کند. پس، بهتر است همه مادران در هر زمانی که پوشک فرزند خود را عوض می‌کنند، پماد را به باسن نوزاد و پاهای او بمالند. اگر جنس پوشکی با پوست بدن نوزاد شما سازگار بود، سعی کنید تا به طور منظم، از آن جنس استفاده نمایید. هرگز از پوشک‌هایی که معطر هستند (مخصوصا برای نوزادان دختر تا 8 ماهگی) استفاده نکنید! به عنوان یک خانم جوان و بی‌تجربه می‌توانید ژله یا پماد اضافه بر روی پوست بدن فرزند خود را با دستمال مرطوب پاک نمایید.

3. دستمال مرطوب بچه:

به عنوان یک زن حامله حتما دستمال مرطوب را در ساک بیمارستان خود قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که پرستاران برای پاک کردن پاهای نوزادتان از آن استفاده خواهند نمود. همچنین، مادر یا کسانی که برای کمک به شما در بیمارستان حضور دارند، باید یاد بگیرند که برای تمیز کردن مناطق حساس از پوست بدن نوزاد از دستمال مرطوب بچه استفاده کنند، زیرا در چند روز اول پس از زایمان، هنر استفاده از دستمال مرطوب جهت پاک کردن بدن نوزاد بیشتر از زمان‌های دیگر لازم است.

4. لباس کودک:

لباس‌هایی از جنس پنبه و نخ کامل (نخی)، بهترین نوع لباس برای نوزادان کوچک هستند. البته فراموش نکنید که لباس‌های کودک را باید بر اساس شرایط آب و هوایی محل سکونت خود انتخاب کنید. اما هر زن حامله باید چندین مجموعه از لباس‌های مختلف نوزاد را در کیف خود نگهداری کند، چون ممکن است در هنگام اقامت در بیمارستان به لباس‌های متعددی برای تعویض نیاز داشته باشد.

5. پتوی نوزاد:

یادتان باشد که حتما یک پتو در ساک بیمارستان خود قرار دهید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که پتوی انتخابی شما از جنس نرم بوده و گرما را کامل حفظ می‌کند، چون خواب کودک شما، با احساس گرما، راحت‌تر خواهد بود.

6. ملافه یا پارچه چهارگوش گوچک:

اساسا همراه داشتن یک پارچه بزرگ، نازک و از جنس پنبه جهت پیچاندن کودک در بیمارستان از اهمیت خاصی برخوردار است. همه بچه‌های کوچک، عاشق احساسی هستند که در رحم مادر خود تجربه کرده‌اند. پس، شما هم به کمک یک پارچه چهارگوش نرم و پیچاندن دست و پای نوزاد خود در آن، شرایطی مثل رحم مادر را برای او فراهم کنید. ممکن است شما هم به عنوان یک مادر بی‌تجربه در چند بار اول، این کار را درست انجام ندهید، اما قطعا در روزهای آینده، با توجه به حالات نوزاد خود، این کار را یاد می‌گیرید!

7. دستکش و کلاه نوزاد:

اگر هوای محل سکونت زن باردار سرد بوده، بیمارستان محل زایمان دارای تهویه مطبوع بوده و هوای اتاقی که زن زائو در آن بستری است، خنک باشد، حتما باید از کلاه و دستکش برای پوشاندن فرزند خود استفاده کنند، زیرا همه نوزادان به این نوع پوشش نیاز دارند.

8. وسایل شستشو و لوسیون مخصوص نوزاد:

شما به عنوان یک مادر باردار می‌توانید محصولاتی را برای شستشو دادن فرزند خود، بلافاصله بعد از تولد به همراه داشته باشید. در واقع، اگر می‌خواهید نوزاد شما برای اولین بار حمام خود را در محیط بیمارستان انجام دهد، برای این کار بهتر است شامپو و لوسیون را در اندازه کوچک و سفری انتخاب کنید تا حمل آن آسان باشد.

9. حوله کوچک مخصوص نوزادان:

حوله‌ای که برای نوزادان انتخاب می‌شود، باید کوچک و نرم بوده و از جنس پنبه باشد تا بتواند آب را به خوبی جذب نماید. به همین دلیل، هیچ وقت حوله‌ای را که برای اولین بار دیده و تصاویر زیبای روی آن را پسندیده‌اید، برای فرزند کوچک خود خریداری نکنید.

10. ناخن گیر مخصوص کودکان:

جالب است بدانید که برخی از کودکان با ناخن‌های بلند انگشتان به دنیا می‌آیند. اگر ناخن نوزاد واقعا بلند باشد، در ابتدا کمی ناخوشایند به نظر می‌رسد. در چنین مواردی از پرستار یا افراد باتجربه بخواهید تا کار کوتاه کردن ناخن‌ها را برای فرزند شما، با ناخن‌گیر مخصوص او انجام دهند.

 

مامانم

+ نوشته شده در  دوشنبه 9 دی 1398ساعت 15:52  توسط جعفری 

کیف و یا ساک لوازم نوزاد چیست ؟

نکات مهمی در رابطه با چگونگی انتخاب ، خرید و استفاده از این وسایل بسیار کاربردی که دانستن آنها میتواند برای شما عزیزان بسیار مفید باشد بنابراین با ما همراه باشید.

بسیاری از خانم‌ها عادت دارند از کیف های مختلف در بیرون از منزل برای جابجایی وسایل ریز و درشت مورد نیاز خود استفاده کنند.

اما زمانی که یک عضو جدید وارد خانواده میشود این وسایل ریز و درشت چندین برابر خواهند شد که در مواقعی فراموش کردن برخی از آنها ممکن است برای ما و نوزاد عزیزمان بسیار درد سر ساز نیز بشود. به همین دلیل بسیار ضرورت دارد که ما یک کیف و ساک مخصوص داشته باشیم که بتوانیم تمام وسایل ضروری و مورد نیاز نوزاد خود را نیز حمل کنیم .

یک ساک لوازم نوزاد خوب با داشتن بخش های مختلف حتی باعث میشود که وسایلی که ممکن است فراموششان کنیم را به یاد بیاوریم .

یک ساک لوازم نوزاد خوب چه ویژگی هایی دارد؟

  1. سبک و راحت بودن : فراموش نکنید که قرار است این ساک لوازم را برای مدت طولانی حدودا ( 2 سال ) بر دوش خود داشته باشید و همچنین فراموش نکنید که زمانی که وسایل نوزاد را داخل آن قرار میدهید وزن آن چند برابر میشود .

بنابراین یک ساک لوازم نباید خود وزن زیادی داشته باشد و بند ها و دستگیره های به شکلی باشد که در هنگام حمل آن فشار زیادی بر روی شانه و دست ها نباشد .

2. جا دار بودن : یک ساک لوازم خوب حتما باید جا دار باشد و بخش های مختلفی برای قرار دادن وسایل مختلف داشته باشد . 

شاید این مورد از نظر خیلی از مادران مهم نباشد با این حال به یاد داشته باشید که در بعضی روز ها مثلا مسافرت ها قرار است وسایل زیادی را همراه خود داشته باشید.

3. استحکام و زیبایی را فدای قیمت نکنید : یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بسیاری از خانواده ها در هنگام خرید ساک لوازم نوزاد مرتکب میشوند این است استحکام و زیبایی ساک لوازم را فدای قیمت میکنند .

استحکام به این دلیل مهم است که قرار است این ساک لوازم که پر از وسایل نیز شده است ساعت های متوالی توسط شما جا به جا شود و اگر استحکام کافی نداشته باشد و به راحتی از قسمت های مختلف مانند بند ها و دستگیره ها و خود بدنه ساک پاره شود مجددا مجبور شوید هزینه کنید .

زیبایی نیز به این دلیل مهم است که قرار است این ساک تا مدت ها به جای کیف دستی شما باشد و زیبایی آن بسیار مهم است.

02

خرید اینترنتی یا حضوری ساک لوازم نوزاد ؟

همانطور که پیش تر نیز گفتیم این محصول یعنی ساک لوازم نوزاد یکی از پرکاربرد ترین و مهم ترین وسایل سیسمونی نوزاد است بنابراین باید در خرید آن دقت کافی داشته باشیم.

ساک های لوازم نوزاد را میتوانیم از فروشگاه های اینترنتی و یا فروشگاه های حضوری و فیزیکی وسایل سیسمونی نوزاد تهیه کرد. 

ما فروشگاه معتبر و حضوری را در این بخش معرفی نمیکنیم ( چون از آن ها مطمئن نیستیم ) اما اگر قصد خرید اینترنتی ساک لوازم نوزاد را دارید میتوانید از دیجی کالا و یا فروشگاه مادرآن اقدام به خرید بکنید . فروشگاه مادرآن از نظر ما معتبر تر است چرا که بزرگترین فروشگاه تخصصی محصولات نوزاد میباشد و قیمت های آن بسیار بهتر از دیجی کالا است و همچنین سفارشات را نیز فوری ارسال میکنند با این حال تصمیم گیری نهایی با شماست و میتوانید از هر فروشگاه معتبر دیگری نیز برای خرید اقدام کنید.

ساک حمل نوزاد چیست و چه کاربرد هایی دارد ؟

یکی از موضعات دیگری که خانواده ها بعد از تولد نوزاد خود با آن رو به رو میشوند این است که برای حمل و نقل نوزاد خود از کدام وسیله استفاده کنند.

وسایل مختلفی مانند ساک حمل نوزاد ، کرید، کالسکه و آغوشی وجود دارند که برای همین منظور ساخته شده البته که هر کدام ویژگی ها و کاربرد های مخصوص خود را دارند با این حال ما در این بخش قصد معرفی ویژگی ها و مزیت های ساک حمل نوزاد را برای شما عزیزان داریم

03

ساک حمل نوزاد بهتر است یا کریر ؟

به طور دقیق نمیتوان گفت که کدام یک بهتر از دیگری هستند چرا که هر کدام ویژگی‌های مثبت و منفی خود را دارند و در موقعیت‌های مختلف استفاده می‌شوند.

با این حال میتوان گفت:

  • ساک حمل نوزاد نسبت به کریر سبک تر است و این سبک بودن یکی از مزیت های آین محصول به شمار می آید.
  • ساک حمل نوزاد به دلیل پارچه ای بودن معمولا خنک تر است که برای فصول گرم مناسب است  اما به دلیل این که محیط بسته تری دارد برای فصل های سرد با پتو میتوانید داخل آن را گرم نگه دارید و همچنین باد کمتری نیز به نوزاد خواهد خورد. 
  • قیمت ساک های حمل نوزاد به نسبت کریر ها معمولا کمتر است. به این دلیل که ساک های حمل تقریبا از پارچه و چند قطعه دیگر ساخته شده اند و هزینه ی تولید کمتری نیز دارند اما کریر ها معمولا قیمت بالاتری دارند.

یک ساک حمل خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

یک ساک حمل خوب حتما باید از استحکام کافی برخوردار باشد چرا که شما قرار است فرزند عزیز خود را در آن حمل کنید . دقت داشته باشید که برندی که انتخاب میکنید از دوخت خوبی در دستگیره و بند ها استفاده کرده باشد.

نرم و لطیف بودن ویژگی دیگری است که یک ساک حمل خوب باید حتما داشته باشد . هر چند که برای راحت تر کردن داخل ان میتوانیم از پتو و تشک مخصوص استفاده کنیم ولی با این حال خود ساک نیز باید نرم و لطیف باشد. 

زیبایی ویژگی دیگری است که باید مدنظر داشته باشید.

خرید ساک حمل نوزاد از کجا ؟

همانطور که پیش تر نیز گفتیم مانند ساک لوازم نوزاد ، میتوانید این محصول را نیز از فروشگاه های اینترنتی مانند مادرآن ، دیجی کالا و دیگر فروشگاه های اینترنتی و یا فروشگاه‌های حضوری که در سطح شهر وجود دارند خریداری کنید. 

نکته ی مهم این است که مطمئن شوید از هر فروشگاهی که خرید میکنید محصول اصل و با کیفیت را به شما بدهند. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Diaper_bag

چند نمونه از برند های ساک حمل نوزاد:

ساک های حمل نوزاد توسط برند های مختلفی تولید و عرضه میشوند با این حال چندین برند هستند که تا امروز در ایران بیشتر رایج بوده اند در این قسمت به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

ساک حمل نوزاد مادرکر : مادرکر یک برند انگلیسی معروف است.

متاسفانه به دلیل تحریم ها و افزایش قیمت ارز فروشگاه های بسیار کمی محصول اصلی این برند را وارد میکنند که قیمت آن نیز بسیار بالاست. 

دیگر نمونه ها که در بازار با این نام موجود است تقلبی هستند. 

ساک حمل نوزاد ام اند وای m&y :ام اند وای یک برند ترکیه ای است که یکی از محصولات تولیدی آن ساک های حمل نوزاد است.

دلیجان و گراکو نیز از دیگر برند های موجود در ایران هستند. 

در پایان امیدواریم که این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

 

ایلنا

+ نوشته شده در  دوشنبه 9 دی 1398ساعت 15:49  توسط جعفری 

محتویات ساک لوازم نوزاد

یک ساک لوازم نوزاد که هیچ چیز ضروری‌ای در آن از قلم نیفتاده باشد، یکی از نیازهای هر تازه‌مادری است. اما در ابتدا لازم است بدانید که در این ساک واقعاً به چه چیزهایی نیاز دارید تا بتوانید با خیال راحت همراه کودکتان بیرون بروید. با توجه به اینکه کودک شما چند ماهه است، شاید برخی از وسایل انتخابی شما اضافی باشد. زمانی که شما بیرون از خانه هستید یا اینکه کجا می‌روید و می‌خواهید چه میزان آمادگی داشته باشید نیز در انتخاب این وسایل نقش دارد. در این مطلب می‌توانید با فهرستی از وسایل مهم و ضروری خود و کودک آشنا شوید که لازم است در ساک وسایل نوزادتان همراهتان داشته باشید.

در این مقاله مطالعه می‌کنید:
  • وسایل ضروری کودک
  • وسایل ضروری مادر
  • نکاتی در مورد ساک لوازم نوزاد

وسایل ضروری کودک

برخی از وسایل و لوازمی که می‌توانید برای بیرون بردن کودکتان در ساک یا کیفتان همراه داشته باشید شامل موارد زیر است که شاید همیشه به تمام آنها احتیاج نباشد:

پوشک: به ازای هر یک ساعتی که بیرون خواهید بود، یک پوشک یک‌بارمصرف، به علاوۀ یک پوشک اضافی برای احتیاط بردارید.

دستمال‌ها: اگر مدت زیادی بیرون نمی‌مانید، می‌توانید حدود ۱۰ دستمال مرطوب را در یک کیسه فریزر تمیز بگذارید و با خود ببرید. دستمال مرطوب برای تمیز کردن دست‌هایتان یا سطوح کثیف هم کاربرد خوبی دارد. دستمال کاغذی نیز به میزان لازم بردارید.

پنبه و آب‌پاش: به جای استفاده از دستمال مرطوب خیلی بهتر است اگر کمی پنبۀ بهداشتی و یک آب‌پاش تمیز را که پر از آب کرده‌اید همراه داشته باشید تا پنبه‌ها را خیس کنید و پای کوکتان را هنگام تعویض پوشک تمیز کنید.

ضدعفونی‌کنندۀ دست: برای تمیز کردن دست‌هایتان بعد از هر بار عوض کردن پوشک و وقتی جایی یا فرصتی برای شستن آنها نیست به ضدعفونی‌کنندۀ دست نیاز دارید.

زیرانداز تعویض پوشک: بسیاری از ساک‌های لوزام نوزاد یک زیرانداز تعویض پوشک هم دارد یا می‌توانید آن را جداگانه بخرید. برخی والدین هنگام مسافرت رفتن با نوزاد، زیراندازهای یک‌بارمصرف را ترجیح می‌دهند. یک حولۀ تمیز هم کار زیرانداز را انجام خواهد داد.

کیسه‌های پلاستیکی: این کیسه‌ها را می‌توانید برای گذاشتن پوشک‌ها،‌ ‌لباس‌ها و پتوهای کثیف کودک استفاده کنید. مطمئن شوید که‌ کودکتان نمی‌تواند آنها را باز کند یا به آنها دسترسی پیدا کند.

شیشه‌شیر: شیشۀ شیر خشک یا شیر مادر دوشیده‌شده را اگر کودک را با شیشه‌شیر تعذیه می‌کنید همراه ببرید. شیشه‌شیرها را لازم است درون محفظه‌ای پر از یخ نگه دارید و خیلی زود قبل از آب شدن یخ‌ها مصرف کنید و اگر به خانۀ یکی از اطرافیانتان می‌روید نیز حتماً برای آماده کردن شیر خشک وقتی به آنجا رسیدید اقدام کنید.

خوراکی برای کودک بزرگ‌تر: بسته به سن کودکتان، این مورد می‌تواند شامل یک ظرف غذای کودک و یک قاشق یا غذاهای انگشتی باشد.

پیش‌بند: چند پیش‌بند تمیز برای گرفتن آروغ کودک یا هنگام غذا خوردن همراهتان ببرید، به ویژه اگر به مهمانی، یک کافه یا رستوران می‌روید.

لیوان مخصوص کودک: این لیوان مخصوص کودک را پر از شیر، آب یا آب‌میوه برای کودکان نوپا کنید و درون یک ظرف پرشده با کمی یخ نگه دارید.

پتو: شما می‌توانید از پتوهای نخی و سبک برای پوشاندن نوزادتان یا به عنوان زیرانداز تعویض پوشک، کاور شیردهی، پیش‌بند یا سایه‌بان استفاده کنید.

لباس اضافی برای کودک: برای کثیف شدن لباس کودک هنگام آروغ زدن، ریختن شیر یا غذا و مدفوعی که لباسش را کثیف کرده است نیاز به یک یا دو دست لباس تمیز پیدا می‌کنید.

پستانک: اگر کودکتان به مکیدن پستانک عادت کرده است، دو عدد پستانک را همراهتان ببرید، وگرنه می‌توانید و خیلی هم بهتر است اگر یک وسیلۀ آرامش‌بخش دیگر همراه خود ببرید.

ضدآفتاب یا یک کلاه: برای محافظت از کودکتان در برابر نور خورشید می‌توانید از ضدآفتاب مخصوص کودک یا یک کلاه آفتاب‌گیر استفاده کنید.

پماد سوختگی: اگر کودکتان دچار ادرار سوختگی شده است، یک پماد سوختگی کوچک مخصوص داخل کیف هم می‌تواند کارتان را راه بیندازند و هم جای کمتری بگیرد.

کاور شیردهی: برای شیر دادن در مکان‌های عمومی، این کاور که شبیه یک پرده است و با گیره‌ای روی شانه بسته می‌شود، سینۀ شما را می‌پوشاند تا به شما یک فضای خصوصی برای شیردهی بدهد، اما ممکن است مورد پسند تمام مادران نباشد.

آغوشی کودک: حتی اگر با یک کالسکه بیرون می‌روید، اگر شلوغ باشد ممکن است ترجیح بدهید که آن را گوشه‌ای بگذارید و کودکتان را در آغوشی نوزاد بگذارید تا دست‌هایتان کمی آزادتر باشد.

وسایل بازی: اسباب‌بازی‌ها،‌ کتاب داستان،‌ مدادرنگی و کاغذ یا کتاب نقاشی را بر اساس نیاز کودکتان همراه ببرید. اسباب‌بازی‌ها را بر اساس محلی که به آنجا می‌روید و سن کودک انتخاب کنید. کودک نوپایی که به یک رستوران می‌رود اغلب نیازمند سرگرمی‌های زیادی است، ‌درحالی‌که برای یک کودک چهار ماهه، فقط یک جغجغه هم ممکن است کافی باشد.

جعبۀ کمک‌های اولیه: می‌توانید چسب زخم، پماد تتراسایکلین و کرم ویتامین A، ‌قطرهٔ مسکن نوزادان، بتادین، گاز استریل، چسب و بانداژ را نیز همراهتان ببرید.

همچنین مطمئن شوید که شماره تلفن پزشک کودکتان را در گوشی همرا‌هتان ذخیره کرده‌اید. همچنین اگر وقت ذخیره کردنشان را ندارید یا عجله دارید، می‌توانید از برگۀ شماره تماس‌های اضطراری خود در منزل عکس بگیرید و همیشه در گوشی موبایل خود داشته باشید.

وسایل ضروری مادر

اگر یک کیف جداگانه برای خودتان نمی‌برید، اطمینان پیدا کنید که وسایل ضروری برای خودتان را هم برداشته‌اید. این ضروریات می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • کیف پول و پول نقد
  • کارت عابربانک
  • دسته‌کلید خانه و کلیدهای ضروری دیگر
  • سویچ خودرو
  • ریموت پارکینگ
  • مدارک خودرو
  • گواهی‌نامه
  • موبایل
  • عینک آفتابی
  • دفترچۀ بیمۀ خود و کودکتان
  • خودکار و کاغذ
  • میان‌وعده‌هایی مثل بیسکوییت‌های سالم و ‌تنقلاتی مثل آجیل‌ها
  • یک بطری آب یا یک نوشیدنی دلخواه دیگر
  • کتاب یا مجله
  • پد سینه برای مادران شیرده
  • یک پیراهن اضافی برای احتمال بالا آوردن کودک روی آن یا ریختن چیزی روی لباستان

 

نکاتی در مورد ساک لوازم نوزاد

برای بیرون رفتن همراه کودکتان بهتر است نکاتی را در مورد کیف یا ساکی که با خود حمل می‌کنید بدانید. برخی از این نکات شامل موارد زیر است:

  • در صورت ریختن چیزی روی ساک،‌ ضدآب بودن آستر این ساک کارتان را خیلی آسان‌تر می‌کند.
  • داشتن چند جیب باعث مرتب بودن وسایل و راحت پیدا کردن آنها می‌شود.
  • با قرار دادن داروها و مواد غذایی در داخل کیسه‌های فریزر یا زیپ‌کیپ، از نشت آنها جلوگیری کنید.
  • برای صرفه‌جویی در زمان و راحت پیدا کردن وسایل، می‌توانید هر گروه از وسایل مشابه را جدا بگذارید.
  • می‌توانید دو سایز ساک لوازم نوزاد بخرید. نوع کوچک برای گردش‌های کوتاه و بزرگ‌تر برای زمان‌های طولانی‌ داشته باشید.
  • برخی والدین، یک ساک لوازم نوزاد یا وسایل لازم برای عوض کردن کودک را همیشه در ماشین نگه می‌دارند.
  • وقتی ساک لوزام نوزاد را می‌خرید، آن را روی شانه‌ امتحان کنید. هیچ ساکی برای همه راحت و مناسب نیست.

گاهی اوقات بهترین ساک‌های لوزام نوزاد، آنهایی است که برای هدف‌های دیگری غیر از لوزام بچه طراحی شده‌ است مثل کوله‌پشتی‌ها یا کیف‌‌های بزرگ زنانه، پس اگر چیزی را که می‌خواهید در چند فروشگاه معمولی پیدا نمی‌کنید، دایرۀ جست‌وجوی خود را وسیع‌تر کنید و دیگر انواع ساک‌ها را هم در بازار یا کیف‌فروشی‌های بزرگ‌تر امتحان کنید.

مطلب جمع کردن و بستن ساک زایمان مادرشو را ببینید.

 

مادرشو

+ نوشته شده در  دوشنبه 9 دی 1398ساعت 15:48  توسط جعفری 

پادکست مهم درباره ی گرفتن انواع کیف وسایل کودک

یک زن و شوهر جوان کالیفرنیایی متحیر شدند که یک کیف پوشک گمشده پر از پول و اسناد مهم را پیدا کنند - اما به جای اینکه پول را برای خودشان ذخیره کنند یا فقط این کیف را به مقامات شهری بدهند ، ساک وسایل نوزاد  آنها اصرار داشتند که بلافاصله صاحب اهریمنی را ردیابی کنند.

این کیف متعلق به یک مرد ویتنامی بود که عصر شب را به دنبال چراغ های کریسمس به همراه همسر و دخترش در لانگ بیچ ، کالیفرنیا ، سپری کرد. او در ابتدا کیسه را در پیاده رو تنظیم کرد تا بتوانند جلوی نمایش تعطیلات با هم عکس بگیرند - اما بعد از گرفتن عکس ، وی فراموش کرد که دوباره آن را انتخاب کند.

بعداً در همان عصر ، گابریل روییز 24 ساله و دوست دخترش گابریلا جاورگی به محض چرخیدن ، عکس گرفتن را مقابل همان صفحه نمایش به پایان رساندند و کیف را در پیاده رو دیدند.

آنها مدتی را صرف تماشای كیسه كردند به این امید كه كسی بیاید آن را ادعا كند ، اما وقتی كسی حاضر نشد ، آنها برای یافتن هویت صاحب این محتوا ، از طریق محتویات خود رفتند.

LOOK: وقتی غریبه کیف پول گمشده خود را در هواپیما پیدا می کند ، او آن را به صاحب خانه حتی با پول نقد بیشتر برمی گرداند

در داخل کیف ، گذرنامه های خانواده را پیدا کردند ، اما این نام ها به زبان ویتنامی نوشته شده است. سپس این زن و شوهر فقط یکی از کیف پولها را باز کردند تا 5000 دلار پول نقد پیدا کنند.

توسط thefashionmagpie


 وسایل کودک ، فرزندان ، مادری ، فرزندپروری
من اصرار داشتم كه آهنگ من Goyard St. Louis (كوچكتر - اندازه P.M.) به عنوان كيسه پوشك براي دو كودك ادامه خواهد داد و خنده دار است. من مرتباً چیزهایی را می گذارم که دقیقاً در بالای آن (بیش از حد)  ساک لوازم پرشده باشد. یک wubbanub تقریباً همیشه آویزان است. گرفتن کیف پول و کلیدهای من داخل و خارج سخت است زیرا همه چیز مانند ساردین بسته بندی شده است. من می خواهم خیلی بد سفر کنم و به دور شهر سفر کنم ، اما وقتی کودک هنوز آموزش توالت می گیرد بسیار دشوار است (و به همین دلیل لباس و دستمال پشتیبان ضروری است) - و ما نیز در هر کجا که می رویم این مسئله را با ما رقم زده ایم. ) و دیگری آنقدر جوان است که من در واقع به چیزهایی مانند یک پارچه آروغ ، یک بطری یدکی یا دو ، فرمول ، پوشک نیاز دارم. این واقعیت را اضافه کنید که مینی به طور فزاینده ای جسورانه شده است و من به طور منظم به چیزهایی مانند نئوپورین و بانداژ نیاز داشتم - به علاوه میان وعده هایی برای تسکین و آرام و دلهره زدن در مواقع ضروری. و همیشه ، در این ماه های تابستان ، یک لباس شنا (که هم اکنون این لباس ها را تکرار می کند) را برای یک سفر آخرین لحظه به پد چلپ چلوپ بخرید. بلارو

من زمان زیادی را صرف تحقیق در مورد گزینه جایگزین احتمالی کردم. من می دانستم که گویارد بزرگ را نمی خواهم ، زیرا من در حال حاضر احساس گناه می کنم و می بینم چه اندازه آسیب کمتری به من وارد شده است. گناه کردن آن در کف زمین بازی شنی ، یا نیمکت کثیف مترو ، گناهان مرزی است ، اما من مرتباً این کار را می کنم - و دسته های آن به طور جدی سایش و پریشانی را نشان می دهند. من نمی دانم که Goyard به معنای قرار دادن نوعی ساک وسایل چیکو  سایش شدید و پارگی است که من آن را به عنوان کیسه پوشک قرار می دهم.

بنابراین ، من چیزی کمی گرانبها را می خواستم.

در روزهایی که قدم زدن را به عنوان یک پایگاه خانگی خواهم داشت ، من عاشق نوحه خوانی من با نام پاملا مونسون بوده ام. بسیار جادار و DEEP است ، تقریباً با همه مواردی که در کمد لباس تابستانی من وجود دارد ، پوشانده شده است و با مواد تمیز کننده ای که تمیز و ضد آب باشد ، روکش شده است. (من از قیمت زیر 150 دلار نیز قدردانی می کنم.) دوست دارم آن را درست در پشت کلاهبرداری قلاب کنم و همه چیز را برای دسترسی آسان نگه می دارد. (من هنوز موارد کوچک و میکرو را در کیسه های مرطوب / خشک تک رنگ جدا نگه می دارم ، و دسترسی به آنچه برای دسترسی به آن نیاز دارم را آسان می کند.) اما. در صورتی که قدم زدن خود را در هر مکانی پارک کنید ، راحت نیست زیرا دستگیره ها خیلی کوتاه هستند تا روی بازوی شما جا داشته باشد و مجبور خواهید بود که آن را روی مچ دست خود حمل کنید - به من اعتماد کنید ، به آنچه که  ساک وسایل کالرلند می خواهید در هنگام حمل شیرخوار نیستید ، اعتماد کنید. و حلقه زدن یک کودک نو پا.

من هم قبلاً M.Z را صاحب و دوست دارم. کوله پشتی والاس مترو به رنگ مشکی ، اما مواقعی وجود دارد که کوله پشتی غیر بهینه است ، زیرا اغلب اوقات میکرو را در محبوب عزیزم Baby Bjo Mini حمل می کنم ، و پوشیدن او در جلو با کوله پشتی در پشت خیلی زیاد خواهد بود. من ترجیح می دهم یک نت مشکلی داشته باشم که بتوانم بر روی قلاب پرسه زن آویزان شوم یا به سبد کالسکه بپیوندم.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 13 آذر 1398ساعت 23:55  توسط جعفری 

مرجوع کردن از فروشگاه های کیف لوازم نوزاد

یک کیسه پوشک (یا کیسه دلپذیری) یک کیسه ذخیره سازی با جیب های زیادی است که به اندازه کافی جادار است تا بتواند ضمن داشتن یک مسافرت خانوادگی ، پوشک و تمام وسایل مربوط به کودک را حمل کند. این طعنه‌آمیز در اداره زندگی روزمره مادر پس از تولد کودک بیش از یک وسایل لوکس اختیاری مورد نیاز است. این تقریباً اهمیت کیف پول مادران را قبل و بعد از بارداری آنها جایگزین می کند. بدون داشتن ملزومات مورد نیاز در کیف ، مادران جرات نمی کنند از خانه خود بیرون بروند. اگر بچه ها به طور ناگهانی در یک مرکز خرید پرتاب می کنند ، از خجالت بزرگ فکر کنید ، اما شما چیزی (پوشک) برای تغییر در مقابل عموم ندارید؟ از این رو ، یک مادر باید از نظر جسمی برای هر کاری آماده شود ، به عنوان مثال تغییر ناگهانی پوشک و تغذیه به موقع کودک.

به طور کلی ، یک کیسه پوشک با چند جیب در اندازه های مختلف متناسب با نیازهای فضای داخلی شما تهیه می شود. این جیب های داخلی یا خارجی همراه با محفظه یک سازمان عالی برای مرتب سازی یا بازیابی فوری وسایل مورد نیاز کودک هستند. معمولاً با تسمه های قابل تنظیم قابل تنظیم همانطور که معمولاً در همه جا مشاهده می کنید ، وزن توزیع می شود و دست ها را بالا می برد. برخی از طرح های مدرن نیز با دستگیره های سفت و سخت و حتی چرخ های پنهان ساخته می شوند. این امر به والدین امکان می دهد کودک را محکم تر حمل کنند و کارهای بیشتری را همزمان انجام دهند ، به عنوان مثال. پرداخت صندوقدار یا پاسخ دادن به تماس تلفنی. همچنین می تواند باعث کاهش درد کمر نیز شود. برخی از مطالعات همچنین نشان داد که کیسه پوشک با رنگ روشن تر نسبت به از بین رفتن سخت تر است و می تواند به نوعی بهبود یابد یا تا حدی

"بلوز کودک" را کاهش دهید. رنگهای پر جنب و جوش می توانند با نگاه کردن به کیف ، روز را درخشان کرده و کودک و همه را لبخند بزنند. کودک مبارک منجر به گشت و گذار شاد می شود ...

کیف پوشک را باید با طرح هایی انتخاب کنید که دقیقاً منعکس کننده کارهای روزمره والدین باشد ، در بالای سایر عوامل مانند طعم شیک و بودجه خرید. اندازه ها ، رنگ ها ، سبک ها ، ویژگی ها و متریال های متنوعی وجود دارد که برای متناسب سازی مصرف کنندگان از تمام سطوح و دسته بندی های مختلف ایجاد شده است.

1) کیف دستی پوشک پرسه زن
این کیف مجهز به حلقه های اضافی است که می توانید هوشمندانه آن را روی دسته کالسکه کودک بچسبانید یا به سایر سیستم های مسافرتی وصل کنید. این کار نه تنها دست شما را آزاد می کند ، بلکه تمام بدن شما را نیز آزاد می کند تا بتوانید آزادی مطلق در لذت بردن از سفر خود داشته باشید. با در دسترس بودن بند قابل تنظیم ، می توانید همانطور که دوست دارید تبدیل به کوله پشتی شود. این کیف معمولاً با مواد ضد آب ساخته شده است تا قدم زدن بدون دردسر برای والدین در خانه داشته باشد.

2) کیسه پوشک مسنجر
وزن کمربند پوشک دیگر دیگر روی شانه شما متمرکز شده است و فقط با بند تنگ و طوسی طراحی شده است که بتوانید در سینه خود یا بالای شانه خود بپوشید. شاید لوازم جانبی بیشتری را در کیف بارگیری کنید. با سبک کمر به شانه ، می توانید کیف را به صورت حرفه ای آویزان کنید یا از قسمت متناوب آن عبور کنید تا قسمت مقابل بدن. با داشتن چنین روش حمل ، سریعاً به جیب ها و محفظه دسترسی خواهید داشت تا از کالای مورد نیاز کودک خود استفاده کنید.

3) کیف پوشک کوله پشتی
تقریباً شبیه به هر کوله پشتی معمولی است که مورد استفاده مسافران کوله پشتی یا دانش آموزان مدرسه است. به معنای واقعی کلمه ، دارای 2 تسمه قابل تنظیم است که می توانید از طریق شانه خود را در پشت خود حمل کنید. این امر استرس تحمل شده روی شانه شما را تا حد زیادی کاهش می دهد ، که به نوبه خود به طور یکنواخت در پشت شما توزیع می شود. دستان شما برای هرگونه فعالیت دیگر کاملاً رایگان است ، به شرطی که کودک شما را حمل کند. این ایده آل برای والدین است که همیشه در حال حرکت است.

4) کیف پوشک پوشک
این به نظر می رسد مانند کیسه خرید روزانه خود را که قبلا در آن چمدان بودید. این کیف به طور معمول بزرگتر از یک کیسه پوشک سنتی است ، با یک جفت دستگیره حمل در طول های مختلف ، به گونه ای که شما می توانید یا در دست خود حمل کرده و یا بالای شانه خود قرار دهید. فضای ساده شده داخلی با جیب و محفظه کمتر ، می توانید آزادانه از آن برای یک سفر سریع استفاده کنید. هنگامی که کودک شما از این مسئله بزرگتر شد ، همچنان می تواند به عنوان کیف شخصی شما نگهداری شود.

کیسه پوشک طراح
این به طور معمول به طراحی شیک شهر از یک طراح برجسته اشاره دارد. از یک مجموعه امضا گرفته تا نسخه محدود در الهام از پرچمداران خود ، مطمئن باشید که از طرز کار جالب ، ضمانت نامه منحصر به فرد و "اثر مشهور" همانطور که به همراه خواهد داشت. برخی محصولات چشم نواز توسط مواد برتر با کیفیت عالی و کاربردهای عالی مانند جیب بطری های عایق ساخته شده است که به مشتریان محترم اختصاص داده شده است.

6) کیف پوشک اکو
از آنجا که روند حمایت از محصول سبز در سطح جهانی رواج پیدا می کند ، کیف های پوشک بیشتری وجود دارند که با مواد سازگار با محیط زیست مانند چرم مصنوعی یا حتی یک ماده بازیافتی مانند تایر نوآوری شده اند که هرگز به آنها فکر نمی کنید. در حالی که وسایل مورد نیاز کودک خود را برای یک مسافرت ساده حمل می کنید ، شما با وقارانه نسل دوم خود را در مراقبت زیادی از زمین ما تحمیل می کنید.

7) کیف پوشک بابا
با انتخاب دقیق طراحی و رنگ ، پدر و مادرها پذیرای کیسه پوشک هستند و بیشتر دوست دارند که کیسه پوشک را حمل کنند. این امر به خانواده های دارای درآمد دوگانه منتهی می شود و از این طریق مسئولیت های والدین به طور یکنواخت تر به اشتراک گذاشته می شود. جدا از نگه داشتن تمام نیازهای کودک ، این کیف با جیب های مختلف و محفظه ها همیشه می تواند به عنوان حامل شخصی باحال پدر برای وسایل وی مانند کلید ، تلفن همراه و کیف پول باشد. با یک طراحی ناهموار و الگوی دلپذیر مرد ، پدر اکنون می تواند حتی با یک کودک اسپرت تر و مرسوم تر باشد.

والدین مرتبه اول مستعد خرید کیسه های پوشک کوچک و غیر عملی هستند و متعاقباً کوله پشتی های بزرگ یا کیف های دوقلوی را به عنوان جایگزین خریداری می کنند. در حقیقت ، هر زمان ممکن باشد ، به همه خانواده ها توصیه می شود که دو کیسه پوشک مختلف داشته باشند. برای سفرهای کوتاه ، یک کودک کوچکتر با چند پوشک ، مقداری دستمال مرطوب و تغییر لباس خوب کار می کند. برای یک روز تمام شب یا یک شبه ، شما باید وسایل بیشتری مانند تعویض کامل لباس ، پوشک و دستمال مرطوب بیشتر ، وسایل کمک های اولیه ، دستگاه های پستانک ، کودک و لوازم جانبی دیگر را در روز خود داشته باشید. در نظر داشته باشید که عملکردهای کیف همیشه برای حمل وسایل شما به طور همزمان قابل دو برابر است.

انتخابی عاقلانه از کیف پوشک نه تنها احساس خود را در آغوش خواهد گرفت ، بلکه به درستی شیوه زندگی شیک ، سلیقه مرسوم ، مد روز و شخصیت منحصر به فرد خود را حتی پس از قدم گذاشتن به نقاط عطف مهم دیگر ، والدین عالی بودن نیز به نمایش می گذارد.

 

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 13 آذر 1398ساعت 23:52  توسط جعفری 

قسمت های مختلف خرید ساک لوازم نوزاد در سال 98

یک کیف پوشک قابل اعتماد و قابل اعتماد که هم کاربردی و هم شیک است برای هر پدر و مادر جدید ضروری است. و در حالی که اغلب افراد مانند حمل یک کیف عمل می کنند ، تجربهای ساک لوازم نوزاد کاملاً جدید برای پدران جدید است ، اما اکثر مردان قبل از آنکه در مدرسه ، محل کار یا سالن بدنسازی مرتب شوند ، کوله پشتی یا کیسه مسنجر حمل کرده اند. بزرگترین تفاوت بین این کیف ها و یک کیف پوشک این است که شخصی که بعد از رسیدن کودک به شما می رسد ، به برخی ویژگی های اضافی نیاز دارد تا بتوانید تغییر پوشک و وعده های غذایی را به موقع تغییر دهید.

چه چیزی را در کیف دستی پوشک مردانه جستجو کنید
نه تنها هر کوله پشتی یا دلفیل می تواند یک کیف پوشک را برای پدر جایگزین کند. کیف کامل باید دارای موارد زیر باشد:

ذخیره سازی - شما باید بتوانید چیزهای زیادی را بیش از پوشک و دستمال مرطوب بسته بندی کنید (فکر می کنید یک مجموعه یدکی از لباس کودک ، مواد خوراکی ، اسباب بازی و غیره). برای چیزهای خود (کلیدها ، تلفن ، کیف پول) ، ترجیحا در جیب جلوی قابل دسترسی ، کمی باقی مانده از اتاق نیز می خواهید.
جیب - برای نگه داشتن همه چیز مورد نیاز خود ، کیف پوشک شما باید به جیب های زیادی مجهز باشد ، فروشگاه کوله پشتی  لوازم نوزاد ایده آل با زیپ ها و لایه های ضد آب ، و همچنین مناطق عایق بندی شده برای نگهداری بطری های کودک.
مواد قابل شستشو - از آنجا که مطمئناً می توانید چیزهای کثیفی را پیش بینی کنید ، جستجوی کیف پوشک ساخته شده از پارچه ای که تمیز کردن آن آسان است ، مفید است.
سبک یکی دیگر از فاکتورهایی است که باید در نظر بگیرید ، از آنجا که این کیف قرار است هر روز جزء گروه شما باشد. مهم است که سبکی را انتخاب کنید که هم برای شما مناسب باشد اما هنوز هم کاربردی باشد و هم همه موارد ضروری را که در بالا به آنها اشاره کردیم.

محبوب ترین سبک های برای پدران:

کوله پشتی - بدون شک شما در حال حاضر با کوله پشتی ها آشنا هستید ، اما مراقب گزینه های قابل تبدیل باشید که می توانند کراس اوور نیز باشند.
کیسه های آخر هفته - این سبک از کیف ها بیشتر شبیه کیف هایی است که برای مسافرت کوتاه یا استراحت آخر هفته برگشته اید و فضای کافی برای تجهیزات بیش از یک روز دارید.
سبک مسنجر - این کیف ها طوری طراحی شده اند که کمی شبیه به یک کیف دستی گاه به گاه هستند و معمولاً برای داشتن حمل و نقل آسان ، بند بند متقاطع دارند.

چرا ما آن را دوست داریم
کوله پشتی بی جنس و جنب و جوش که ممکن است باشد ، فضای کافی برای همه نیازهای پوشک و سایر موارد شما فراهم می کند. درست به تعهد شرکت Honest ، این مواد از 100 درصد مواد وگان ساخته شده است و هیچ نوع فوم سمی یا پی وی سی ندارد. این همه جیب های اساسی ، از جمله پوشش بدون PVC که در برابر لکه های کثیف و جیب های عایق بندی شده برای تنقلات بطری محافظت می شود ، بارگیری شده است. همچنین مجهز به پد تعویض فوم می باشد که دارای جیب های زیپ دار برای دستمال مرطوب و سایر وسایل پوشک است.

بهترین کیسه پوشک آخر هفته مردان
JuJuBe کلون
کلون عنجوب
در آمازون با 150 دلار شروع می شود
اکنون اضافه کنید به Registry Amazon اضافه کنید
چرا ما آن را دوست داریم
این کیسه پوشک مخصوص هفته ، به نظر می رسد چیزی است که پدر یا مادر می توانند برای تعطیلات آخر هفته از سالن بدنسازی یا سفر برای دیدار با مادربزرگ و پدربزرگ استفاده کنند ، اما این ویژگی شامل همه چیزهایی است که شما برای مراقبت از کودک کوچک خود در حال انجام هستید. با تعداد انگشت شماری از جیب های محفظه اصلی ، از جمله دو عایق مخصوص بطری های کودک ، می توانید همه چیز را به راحتی سامان دهید. کیف لوازم نوزاد  این همچنین شامل یک لایه در حال تغییر فوم حافظه است که از مواد مقاوم در برابر باکتری ها و لکه ها ساخته شده است. تسمه های کیف به راحتی قابل تنظیم و جداشونده هستند ، بنابراین می توانید نگهدارنده را به یک کیف دستی به سبک رسول در یک خرج تغییر دهید.

بهترین کیف پوشک مردانه همه
Petunia ترشی پایین کار + کوله پشتی بازی
Petunia ترشی پایین کار + کوله پشتی بازی
در آمازون با 179 دلار شروع می شود
اکنون اضافه کنید به Registry Amazon اضافه کنید
چرا ما آن را دوست داریم
این کیف مدرن همه چیز شما را برای مقابله با تغییرات پوشک به آسانی در خانه قرار می دهد. مواد داخلی و خارجی هر دو ضد آب هستند و همین امر باعث می شود آن را برای هر مکانی ایده آل کنید ، خواه زمین بازی یا ساحل. حاوی دو جیب در قسمت بیرونی و هفت قسمت داخلی است که یکی از آنها برای بطری های کودک عایق بندی شده است ، همچنین یک ایستگاه تعویض پوشک زیرپوش داخلی و یک کیف دستمال مرطوب وجود دارد. تسمه های کوله پشتی برای راحتی فوق العاده خالی هستند (سلام ، این چیزها سنگین می شوند!) ، و قسمت پشتی با آستین ساک لوازم نوزاد چرخ دستی یکپارچه کوسن شده است. همچنین برای کلیدهای خود یک آستین لپ تاپ داخلی و قلاب دارد ، بنابراین می توانید همه موارد مورد نیاز خود را در یک مکان داشته باشید.

من کیف بسته ای را در بسته بندی Start Well Stay Well خود ندارم
ما قطعاً می دانیم که چقدر می تواند این ناامید کننده باشد. از فوریه 2017 ، کیسه های پوشک دیگر بخشی از بسته بندی بستر کودک Nestlé نیستند ، با این حال ، ما قول می دهیم که آنرا جایگزین چیزهای حتی بهتر کنیم!

به عنوان عضو برنامه ما ، کوپن ها و نمونه های مختلفی از Nestle و همکاران ما دریافت خواهید کرد. این پس انداز را هم از طریق عضویت در روز تولد نوزاد و هم در تولد Ready for Baby Pack و همچنین ساک لوازم کالرلند از طریق پست الکترونیکی یا نامه الکترونیکی پیدا خواهید کرد.

با از بین بردن کیسه پوشک ما اکنون می توانیم پس انداز بیشتری را برای اعضای خود - چه از طرف ما و چه از شرکای خود - برای شما فراهم کنیم تا محصولات بیشتری را امتحان کنید! ما تضمین می کنیم که مقداری که اکنون با کوپن دریافت می کنید ، ارزش کیف پوشک را جبران می کند.

کیف های پوشک عمده فروشی از چین: راهنمای کامل 2019
ما در دو سال گذشته بسیاری از مشتریان جدید را برای وارد کردن کیف های پوشک از چین دریافت کرده ایم. بسیاری از آنها نمی دانند چگونه کیف پوشک را از چین وارد کنند. آنها هنگام خرید کیف پوشک با مشکلات زیادی روبرو می شوند. این مقاله به مشتریانی که مایل به فروش عمده پوشک پوشک در چین هستند ، کمک می کند. همچنین به افرادی که مایل به شروع کار کیف پوشک هستند کمک می کند.

ما نکاتی را که واردکنندگان بیشتر از همه نگران آن هستند لیست می کنیم:

انواع کیسه پوشک شما می توانید از چین وارد کنید. کیف لوازم دوقلو
قیمت عمده فروشی کیسه های پوشک در چین چقدر است؟
هزینه حمل و نقل برای واردات کیسه های پوشک از چین است.
چگونه کیف های پوشک را سفارشی کنیم؟
مسائل کیفی که باید درباره کیفهای پوشک بدانید.
چگونه تولید کنندگان / تولید کنندگان کیسه پوشک را در چین پیدا کنیم؟
تولید کنندگان کیسه پوشک در چین واقع شده اند؟
لطفاً توجه داشته باشید که ما اطلاعات مربوط به طراحی مشتری یا محصول را فاش نمی کنیم. تمام عکس های محصول از گوگل و آمازون است.

 

انواع مختلف کیسه های پوشک شما می توانید از چین وارد کنید

یک مرد خردمند یک بار به من گفت ، دو چیز در زندگی وجود دارد که اجتناب ناپذیر است. مرگ و تغییر. "با بالغ شدن ، این جمله با صدای بلند بلند می شود و از هر جنبه ای از زندگی من بلند است. ما شاهد تغییر در دیدگاه ها و دیدگاه های رهبران سیاسی ، اقتصاد ، روندها و همه چیز هستیم. اوضاع به طور مداوم در زندگی ساک وسایل کالرلند ما در حال تغییر است و وظیفه ما این است که افراد برای آنچه ارزشش را دارد تغییر دهند و با دنیای برای همیشه در حال تغییر حرکت کنند.

طی چند دهه گذشته ، نقشهایی که زنان در جامعه ما بازی می کنند تغییر کرده است. یک فعال فمینیستی ثابت کرد که زنان به همان اندازه مردان توانا هستند. این امر قابل قبول شد و تقریباً مورد تشویق زنان قرار گرفت تا در خارج از خانه های خود شغل خود را بگیرند ، در دانشگاه شرکت کنند و زندگی خود را با جاه طلبی بالاتر ، شعور بیشتر و انگیزه بیشتر انجام دهند.

نحوه اداره خانه ها نیز با گذشت زمان تغییر کرده است. با دریافت تعداد بیشتری از زنان مدرک دانشگاهی و کار در خارج از خانه ، خانواده ها مجبور به تغییر نحوه عملکرد زندگی در خانه خود شدند. مسئولیتهای خانه به طور مساوی بین زن و مرد و زن تقسیم می شد.

سپس و اکنون ، مردان به عنوان سرپرست خانوار مورد بررسی قرار گرفتند ، اما زنان دلیل اصلی این امر بودند که چرا خانه یکنواخت اداره می شود. با این گفته محصولاتی که زنان استفاده می کردند و باید با گذشت زمان تغییر کنند. یک خانواده شلوغ به معنای این است که مادران نیاز به ساماندهی بیشتری دارند. محصولات جدید و مرسوم ، مد روز برای کمک به مادران در این جهان در حال تغییر تولید می شود.

محصولاتی برای کمک به والدین ایجاد شده است تا والدین بتوانند سازمان یافته تر شوند. کیسه های پوشک در بالای این لیست قرار داشتند. از آنجا که تعداد بیشتری از مادران در خارج از خانه وقت خود را سپری می کردند ، داشتن کیفی که آسان ، قابل دسترسی و سازماندهی شده باشد ، ضرورت داشتن یک معامله یکنواخت بین خانه و محل کار مادر بود. در ابتدا ، کیسه های پوشک صرفاً به عنوان یک وسیله حمل و نقل استفاده می شدند ، با این حال ، هرچه زمان تغییر کیف های پوشک مادر به عنوان سازمان دهنده زندگی فرزندانشان استفاده می شد. کیسه های پوشک نه تنها پوشک و دستمال مرطوب را نگه می دارند ، بلکه چندین ضرورت دیگر را نیز در خود جای می دهند که کودک در طول ساک لوازم چیکو  روز هنگام کار مادر خود به آن نیاز دارد.

امروز کیف جدید پوشک مد روز به صحنه آمده است که جیب های جدید سازمانی و لوازم جانبی دیگری را در رنگ ها و سبک های متنوع ارائه می دهد تا همه اعضای خانواده از آن لذت ببرند و این امر باعث می شود تا بتوانید کیسه پوشک را بسیار راحت کنید. کوله پشتی و باند مدرسه دارای محفظه های مخفی پنهانی با لوازم جانبی جدید است که به کودکان اجازه می دهد به سبک و سیاق در مدرسه شرکت کنند اما سازماندهی را تشویق می کنند. به دلیل اینکه زمان در حال تغییر است ، کودکان ترجیح می دهند از فن آوری های جدید استفاده کنند و از مهارت بالایی برخوردار باشند.

از آنجا که کیف های کودک در چندین کشور به قدری مشهور شده اند ، طیف گسترده ای از این کیف ها وجود دارد که هم اکنون در بازار موجود است. از فراوانی طرح ها ، رنگ ها ، اندازه ها و شکل های موجود شگفت زده خواهید شد. گذشته از آن ، کیف های کودک نیز در مواد ساخته شده از یکدیگر تفاوت دارند. حتی سبک های مختلفی از این کیف ها وجود دارد که می تواند متناسب با سبک ها و ترجیحات مادران باشد. اگر شما یک مادر شیک هستید و عاشق کیف های مارک هستید ، اکنون کیف های کودک طراح دقیقاً برای شما موجود است.


 
آگهی ها
هنگامی که به قسمت اطراف کیف می پردازید و در مرکز خرید قدم می زنید ، انواع مختلفی از کیف های کودک را پیدا خواهید کرد که مطمئناً می توانند شما را دچار اضطراب کنند. برای اینکه ایده ای در مورد  ساک لوازم هر یک از این نوع کیف های کودک بگذارید ، اجازه دهید نگاهی دقیق تر به هر یک از آنها بیندازیم. در زیر برخی از انواع مختلف کیف های کودک و برخی از اطلاعات اصلی در مورد هر یک از آنها ذکر شده است.

انواع کیف های کودک
کیف دستی کیف دستی
این نوع کیف های کودک در بین مادران بسیار محبوب است. اگرچه آنها بیش از پانزده سال در بازار به سر می برند ، اما هنوز معروف ترین کیف های پوشک تا به امروز هستند. چندین شخصیت مشهور و نماد معروف وجود دارد که هم اکنون از کیف های پوشک کیف دستی استفاده می کنند. این نوع کیف باعث می شود مادر  ساک وسایل ایرانی همزمان احساس جوانی و راحتی کند ، به همین دلیل بسیاری از افراد آن را انتخاب می کنند.

کیسه پوشک طراح طراح
این نوع دیگری کیسه پوشک است که می تواند شما را مورد توجه قرار دهد. یکی از بهترین ویژگی های آن این است که بسیار جادار است و فضای زیادی دارد که به مادران امکان می دهد نه تنها وسایل کودک بلکه وسایل شخصی آنها را نیز در آن قرار دهند. این نوع کیف بسیار درجه یک است زیرا دارای یک ضلع عمودی و یک کف پائین بر روی آن است. یکی دیگر از ویژگی های باورنکردنی این محصول این است که دارای محفظه های بی شماری است که برای همه چیزهای مورد نیاز کودک که لازم است با خود بیاورید مناسب است. بهترین راه برای استفاده از این کیف آویزان کردن آنها بر روی دسته یا قرار دادن آن در زیر کیف دستی است.

کیف طراح مسنجر
اگر شما نوع مادرانی هستید که عاشق آزادی هستید ، پس این نوع کیف های کودک بدون درز است. این کیف برای پیاده روی ها و مناطقی که تپه ای دارد عالی است. بهترین راه برای استفاده از این پشت ، قرار دادن آن در پشت است یا می توان آن را بر روی شانه خود آویزان کرد. آنچه این نوع کیف را جالب می کند این است ساک لوازم خارجی  که دارای بندهایی است که قابل تنظیم و جداشدنی است به همین دلیل مادران همچنان می توانند ضمن حمل آن و کودک آزادانه حرکت کنند. این نوع کیف نیز برای پدران بسیار توصیه می شود زیرا استفاده از آنها بسیار راحت است.

کیف پوشک طراح دیافراگم
این یکی از گزینه های برتر برای مادران است. دلیل اصلی این امر ، سبک بودن و کاربرد آن آسان است. همچنین از لحاظ فرم ، نازک ، جمع و جور است و بندهایی برای استفاده آسان دارد. اگرچه ممکن است برای دیدن آنها جذاب باشد ، اما برای مادرانی که باید وسایل کودک زیادی را درون کیسه قرار دهند ، فایده ای ندارد زیرا فضای کمتری در داخل آن دارد. گذشته از آن ، نسبت به انواع دیگر نیز محکم تر است. اگر می خواهید به یک مهمانی بروید یا فقط باید مقدار کمی از وقت را در خارج بگذرانید ، این کیف است که باید از آن استفاده کنید.

در نتیجه ، تغییر اجتناب ناپذیر است. نحوه مقابله با تغییر کاملاً به خود شما ، خودتان و هیچ کس دیگری بستگی ندارد. از تغییر در کیسه های پوشک گرفته تا تغییر در درون خود ، همیشه باید این واقعیت را بپذیریم که تغییر اتفاق خواهد افتاد. وظیفه ما این است که آن را بپذیریم و به جلو برویم. خوب است بدانید که این روزها کیسه های پوشک متعددی در بازار موجود است که می تواند متناسب با سبک ، نیازها و ترجیحات هر مادر باشد. اگر یکی ندارید ، اکنون زمان مناسب برای گرفتن یکی برای خودتان است!

شرح
The Lovely Large یک پوشک چرمی شیک است که از مخفی کردن گاو پرنعمت و پرنعمت ساخته شده است. طراحی بی انتها است و در هنگام استفاده از کیف پوشک ، چرم از شخصیت بیشتری قیمت ساک لوازم  برخوردار خواهد شد. پدران / پدران نیز می توانند این کیسه پوشک چرمی را به خوبی نشان دهند.

 

کیف پوشک در قسمت پشتی یک کیسه زیپ دستی دارد. کیف دارای دستگیره های چرمی محکم است. این مواد با سخت افزار رایگان نیکل محکم به کیسه وصل می شوند. کیف دارای بند شانه قابل تنظیم است. همچنین این امکان را به شما می دهد که کیف را روی حشرات آویزان کنید. این بند شانه قابل تنظیم همچنین برای حمل راحت پوشک در شانه یا بدنه شما مناسب است.

 

در قسمت داخلی کیف دو محفظه بزرگ وجود دارد که توسط یک جیب بزرگ لغزنده با تشک در حال تغییر از هم جدا شده اند. همچنین 4 جیب الاستیک مناسب برای نگهداری پوشک نیز خرید اینترنتی ساک لوازم کودک وجود دارد. پستانک ، بطری و غیره. در کنار همه مواردی که جیب زیپ نیز وجود دارد ، بنابراین می توانید مقداری از اشیاء با ارزش خود را با خیال راحت ببرید. پوشش داخلی کامل از مواد ضد بخار و آب ساخته شده است. حصیر نرم و خمیده نرم که همراه با پوشک پوشانده شده است ، دارای چرمی تمام چرمی است. تشک نیز ضد آب و ضد آب است.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 13 آذر 1398ساعت 23:49  توسط جعفری 

کیف لوازم نوزاد خود را با این نکات ساده تمیز کنید

کیف نوزاد خود را تمیز نگه دارید

اگر یک کودک نو پا کنجکاوی ندارید که به اطراف خود بپردازید ، یک لکه پاک کننده فوری لکه دار (مانند Tide To Go) در کیف خود نگه دارید تا به محض پیدایش لکه ها را حل کند. همچنین از قرار دادن کیف خود در نور مستقیم آفتاب تا حد امکان خودداری کنید تا از محو شدن رنگ خودداری کنید.

یادداشت بردار
اگر یک کیف پوشک چرمی دارید ، ایده خوبی است که حداقل هر شش ماه پس از تمیز کردن شرایط را شرط کنید. این روغنهای طبیعی چرم را دوباره پر کرده و آن را سالم و براق نگه می دارد.

ترفند دیگری که من دوست دارم استفاده از جوش شیرین برای کاهش بوی بد در
کوله پشتی لوازم نوزاد شما است. جوش شیرین برخلاف اسپری های دفع شونده شیمیایی که بطور موقت بوی بد را پوشانده اند ، بو را به خوبی خنثی می کند (1). به علاوه ، این ارزان تر از اسپری های معطر است.

یک کیسه Ziploc را با مقداری جوش شیرین پر کنید و حداقل 24 ساعت در کیسه پوشک خود بگذارید. این امر به ویژه در صورت استفاده از پوشک پارچه ای از آنجایی که بیشتر اوقات پوشک های کثیف را در کیف خود دارید استفاده می شود

اگرچه مانع از کثیف شدن کیف شما نمی شود ، در صورت رسیدگی به خاک و لکه ها به محض وقوع ، چربی پوشک خود را در حالت نوک تیز نگه دارید.

کدام محصولات تمیز کننده ایمن هستند؟

تمیز کردن کیسه پوشک و محصولات شما بستگی به مواد آن دارد.

یاد آوردن
قبل از تمیز کردن
کیف نوزاد کوکالو خود ، دستورالعمل های سازنده را ببینید و همیشه تأیید کنید که کیف پوشک شما قبل از ریختن آن در ماشین لباسشویی قابل شستشو باشد. در غیر این صورت ، شاید لازم باشد که دستگاه و شستشوی دست را در سینک یا وان بکشید یا حتی فقط آن را تمیز کنید.

به یاد داشته باشید که قبل از اعمال روی کل سطح ، ابتدا هر ماده پاک کننده و پاک کننده لکه را در قسمت کوچکی از کیف خود آزمایش کنید. برای امنیت بیشتر با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید یا وب سایت سازنده کیف را بررسی کنید تا ببینید چه محصولات تمیز کننده ای را توصیه می کنند. برخی از تولید کنندگان ممکن است توصیه های خاصی داشته باشند یا فقط از آب استفاده کنند.

کوله پشتی لوازم کودک کالرلند
یادداشت بردار
اگر کیسه پوشک شما برای شستشوی ماشین ایمن است ، اما روتاتور داخلی در واشر دارید ، در برخی از کیسه های لباسشویی مش سرمایه گذاری کنید. اینها از آسیب دیدن کیف شما جلوگیری می کند و همچنین به بهتر شدن مواد شوینده لباسشویی کمک می کند.

اگر کیف شما با چرم واقعی ساخته شده است بسیار محتاط باشید. ممکن است برخی از آموزش های تمیز کردن چرم را پیدا کنید که به شما می گوید از الکل یا استون برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید. این توصیه وحشتناک است ، زیرا الکل و استون می توانند رنگ کیف شما را از بین برده و انتهای آن را خراب کنند.

هرگز از مالیدن الکل ، دستمال مرطوب کننده های ضد عفونی کننده ، اسپری مو ، پاک کننده پنجره و یا پاک کننده ناخن ناخن روی کیف چرم خود استفاده نکنید ، زیرا احتمال دارد آنها آسیب بیشتری نسبت به خوبی داشته باشند (2).

تمیز کردن کیف های پوششی مصنوعی

خوشبختانه بسیاری از
کیف نوزاد ایرانی سبک و کوله پشتی متداول مانند JuJuBe و ادی بائر با مواد مصنوعی قابل شستشوی ماشین ساخته شده اند. در اینجا نحوه تمیز کردن کیسه پوشک مواد مصنوعی شما آورده شده است.

    همه چیز را در آن بردارید. سطل زباله را دور ریخته و وسایل غیرضروری را کنار بگذارید. آن را به صورت وارونه و داخل آن (در صورت امکان) روی سطل زباله تلنگر بزنید و چند بار تکان دهید تا هرگونه خرده خرده چوب یا زباله ها برداشته شود.
    خلاء تمام بقایای مانده یا هر موی حیوان در داخل و خارج کیف خود را.
    آن را روی حوله یا هر سطح تمیز تنظیم کنید. اگر کیف خود را درون بیرون چسبانید ، آن را به همین روش نگه دارید.
    هر تسمه جداشونده را برداشته و کنار بگذارید.
    تمام لکه های داخلی و خارجی را در قسمت اول کیف خود با یک لکه بردار انتخاب کنید. پاک کننده اثاثه یا لوازم داخلی مرجانی آبی برای تمیز کردن مواد مصنوعی مانند نایلون فوق العاده کار می کند. اما ، از استفاده از این ماده با چرم ، جیر و ابریشم خودداری کنید. از بین برنده دیگر لکه های مفید رایج شامل Shout ، OxiClean یا Buncha Farmers Stain Stick می باشد.
    بگذارید حداقل 5 دقیقه بنشیند.
    با استفاده از یک حرکت دایره ای ، مسواک های قبلی را با مسواک قدیمی پاک کنید.
    پات را با یک حوله تمیز خشک کنید.
    کیف خود را بپیچید و مراحل 6-9 را تکرار کنید.
    اگر تسمه های شما همان مواد کیف است (یعنی چرم یا جیر نیست) ، مراحل 6-9 را روی تسمه ها تکرار کنید.
    سپس ، در صورت امکان ماشین یا دستی کیف خود را بشویید. زیپ و فلپ ها را قبل از شستن باز کنید و در صورت امکان داخل آن را بشویید. توصیه می کنم از چرخه ملایم / شستشوی دست روی دستگاه خود با آب سرد و یک شستشوی اضافی استفاده کنید تا همه گلدان ها خارج شوند. اگر یک روتاتور داخلی در دستگاه خود دارید ، به خاطر داشته باشید که از کیسه لباسشویی مش استفاده نکنید تا به کیف شما آسیب نرساند.
    آویزان کنید تا خشک شود. مجدداً تمام زیپ ها و جیب ها را هنگام خشک شدن و خشک شدن در یک منطقه با تهویه مناسب باز بگذارید ، اما از تابش مستقیم نور خورشید برای جلوگیری از محو شدن رنگ استفاده کنید.

تمیز کردن کیسه پوشک چرم

کیف های چرمی نسبت به کیف هایی که با مواد مصنوعی ساخته شده اند ، کمی توجه بیشتری می خواهند. اگر کیسه پوشک ساخته شده از چرم دارید این مراحل را دنبال کنید.

    کیف خود را خالی کنید. آن را روی سطل زباله ریخته و چند بار تکان دهید تا هرگونه خرده خرده چوب یا آوار برداشته شود.
    داخل کیف خود را جاروبرقی بزنید تا هر چیزی را که از دست داده اید یا موهای حیواناتی جمع آوری شده از بین ببرید.
    یک پارچه تمیز را فقط با آب ملایم کنید و قسمت بیرونی کیف خود را با پارچه مرطوب بشویید.
    در مرحله بعدی ، یک پارچه تمیز و خشک را با یک ماده پاک کننده چرمی معتبر ، pH و اسپری کنید و با پاک کردن آن شروع کنید

+ نوشته شده در  سه شنبه 5 آذر 1398ساعت 23:07  توسط جعفری 

ترفند هایی برای جمع کردن سریعتر و بهتر ساک لوازم نوزاد

کوله پشتی لوازم نوزاد Skip Hop Grand Central یک گزینه شیک و دارای بسیاری از محفظه های ذخیره سازی است - سه بخش بزرگ تقسیم شده و 11 جیب از جمله دو جیب زیپ خارجی.

یکی از جیب ها جیب تمیز و تمیز و تمیز ، بسیار مناسب برای نگهداری لباس های کثیف کودک یا هر نوع لوسیون یا ضد آفتاب ، بدون نشت است.

این کیف همچنین دارای یک حلقه اسباب بازی ، دو جیب بطری عایق بندی شده و تسمه های چرخ دستی قابل تنظیم است که به جای حمل آن هنگام پیاده روی ، کیف را به پرسه زن وصل کنید.

 Ju-Ju-Be B.F.F. قابل تبدیل

شما می توانید از این کیف یا به عنوان یک پیام رسان یا کیسه پوشک کوله پشتی استفاده کنید و دارای یک دسته بالا است.

این دستگاه دارای هفت جیب داخلی ، سه جیب خارجی و یک fob key کششی متصل است که بسیار مفید است زیرا به نظر می رسد که هیچ وقت نمی توانم کلیدهایم را پیدا کنم.

این کیف پوشک همچنین دارای یک پد تعویض فوم حافظه و جیب بطری های خارجی عایق بندی شده است.

به علاوه ، یک جیب در جلو برای ذخیره تلفن همراه ، کیف پول و سایر موارد مورد نیاز شما وجود دارد.

چک لیست
کیف نوزاد مادرکر

آنچه را که در کیف پوشک خود نگه دارید ، بستگی به فصل ، ترجیحات شخصی و سن کودک شما دارد. شما باید آن را در صورت لزوم تغییر دهید ، اما در اینجا یک لیست چک اصلی وجود دارد که باید دنبال کنید.

    پوشک - من دوست دارم برای هر ساعتی که بیرون خواهیم بود ، یک پوشک را بسته بندی کنم ، به علاوه یک مورد اضافی.
    دستمال مرطوب
    کرم پوشک.
    یک کیسه خیس یا کیف مخصوص سگ کوچولو برای پوشک / لباس آلوده.
    تغییر لباس.
    پارچه چرمی
    کتابخانه (های)
    ضدعفونیکننده دست.
    بطری و شیر مادر یا فرمول.
    فنجان سیپی برای کودک بزرگتر یا کودک نوپا.
    میان وعده های اضطراری برای شما و کودک بزرگتر یا کودک خردسال شما.
    پتو - پتوهای چرخ دار برای نگه داشتن کیف پوشک شما مفید است زیرا می توانید آنها را کوچک بچسبانید. آنها همچنین پوشش های پرستاری خوبی هستند و می توانند کودک شما را از آفتاب و پشه ها محافظت کنند.
    چند اسباب بازی و کتاب.
    ملزومات مادر (تلفن ، کیف پول ، کلید).
    لوازم فصلی (ضد آفتاب و اسپری اشکال در تابستان ، ژاکت و کلاه در ماههای سرد).

چهار مرحله برای بسته بندی کامل

اکنون که یک
ساك نوزاد خوب ، لوازم جانبی برای انبار و دقیقاً آنچه را که در کیف خود لازم دارید انتخاب کرده اید ، زمان آن رسیده که بسته بندی کنید!
خرید اینترنتی کیف لوازم نوزاد
در اینجا چهار گام ساده که هنگام سازماندهی کیف پوشک خودم برمی دارم آورده شده است:

1. هر محفظه را از حالت فشرده خارج کرده و همه چیز را بیرون بریزید.

2. از هر آنچه لازم ندارید خلاص شوید.

3. در حالی که کیف خود را خالی کرده اید ، ممکن است ایده خوبی برای پیشبرد و تمیز کردن کیف پوشک خود باشد.

4- بارگیری
ساك لوازم نوزاد ارزان خود را براساس مناطق شروع کنید. مناطق را توسط کیسه های مشبک یا مش نگه دارید. من از دستور زیر استفاده می کنم:

    پوشک ، دستمال مرطوب ، خامه پوشک و کیسه مرطوب را بسته بندی کنید.
    یک جفت لباس اضافی برای کودک در نظر بگیرید.
    وسایل تغذیه ای را بسته بندی کنید (بطری ها ، فنجان جیر جیر ، تنقلات ، بیبر ، پارچه آروغ و غیره).
    پتو چرخ دار را بپیچید و در یک محفظه داخلی ذخیره کنید.
    سرگرمی کودک
    ملزومات مامان.

برای معقولیت خود سازمان یافته باشید

داشتن یک کیسه پوشک کثیف می تواند پیدا کردن هر چیزی مشکل باشد و می تواند بسیار طاقت فرسا باشد ، به خصوص هنگامی که کودک شما دچار کمبود سر خود شده است. بنابراین با مرتب کردن کیف پوشک خود ، وقت و دردسر خود را صرفه جویی کنید.

یک کیف پوشک محکم را با تعداد زیادی محفظه و جیب انتخاب کنید. با چسبیدن به وسایل مورد نیاز ، استفاده از سیستم پرکننده و بارگیری کیف خود بر اساس مناطق ، می توانید کیف پوشک خود را کاملاً بسته بندی کنید.

کیسه پوشک خود را نگه می دارید؟ آیا کیسه پوشک مورد علاقه خود را برای نگه داشتن چیزها دارید؟

آیا کودک شما در حین بیرون بودن و رفتن در مورد کیسه پوشک شما تا به حال تف کرده است؟ آیا به نظر می رسد همیشه آن را در چیزی چسبناک قرار داده اید؟ یا فنجانهای کرکی غالباً درون جادو باز می شوند و آب سیب را در همه جا می گیرند؟

روز دیگر به کیف پوشک من نگاه کردم و یک لکه موز در قسمت جلوی آن وجود داشت ، روی پائین پاشید و یک جیر پیر در جیب جانبی. با خودم فکر کردم ، "# مادرم".

تمیز کردن کیف شما توسط یک حرفه ای می تواند گران باشد و شما نمی خواهید کیف دیگری را خریداری کنید ، به خصوص اگر یکی از کیف های پوشک جدید و شیک و جدید را مانند کیف های JuJuBe و Vera Bradley خریداری کرده اید. بنابراین چگونه می توانید کیسه پوشک خود را در خانه بدون خراب کردن آن تمیز کنید؟

+ نوشته شده در  سه شنبه 5 آذر 1398ساعت 23:03  توسط جعفری 

نحوه بسته بندی کیف لوازم نوزاد (نکات و ترفند ساده)

نحوه بسته بندی ساک لوزام نوزاد ایرانی (4 نکته و ترفند ساده)

آیا شما برای یافتن پستانک کودک خود ، به مدت پنج دقیقه از پوشیدن پوشک پوشک خسته شده اید؟ آیا همیشه به نظر می رسد که یک گردباد فقط کیسه پوشک شما را پشت سر گذاشته است؟ می دانم ، من هم آنجا بوده ام.

داشتن یک کیف پوشک سازمان یافته می تواند باعث صرفه جویی در وقت ، مکان و دردسر شما شود. اما چگونه می توانید همه چیز را که نیاز دارید در حالی که هنوز کیسه خود را مرتب نگه دارید بسته بندی کنید؟

من نکاتی در مورد کیف بزرگ پوشک ، کیسه های پوشک مورد علاقه سازمانم و دقیقاً آنچه را که باید در کیف خود نگه دارید به اشتراک می گذارم. شما چهار قدم ساده برای داشتن یک کیف پوشک کاملاً بسته بندی شده را یاد خواهید گرفت. می دانم که شما آماده هستید ، بنابراین اجازه دهید کار را شروع کنیم!

ترفندهای سازمان کیسه پوشک

در اینجا برخی از نکات و ترفندهای مربوط به سازماندهی
کیف لوازم نوزاد کارترز مورد علاقه من آورده شده است.

    آن را حداقل نگه دارید زیرا هرچه بیشتر بسته باشید ، ساماندهی آن سخت تر خواهد بود.
    یک کیسه با محفظه های زیادی از جمله جیب های بیرون تهیه کنید.
    پستانک را در یک ظرف غذای کودک نگهداری کنید.
    برای لباس های پوستی و پوشک از یک کیسه خیس و خشک یا کوله پشتی سگ کوچولو استفاده کنید.
    کیسه ای را با یک پد تعویض وصل کنید.
    از یک سیستم تشکیل پرونده استفاده کنید.
    سیستم پرونده SNAP Sugar: این سیستم فیلترینگ قابل تنظیم و استفاده آسان است. این خودرو با پنج بخش مختلف و در اندازه های مختلف ارائه شده است. در هر بخش یک برچسب با کیفیت بالا نیز وجود دارد که می توانید آنرا تغییر دهید. نکته جالب این است که بخش ها به صورت حلقه ای قرار می گیرند ، بنابراین اگر نمی خواهید لازم نیست از هر پنج مورد استفاده کنید. شما می توانید در صورت لزوم حذف کنید.
    کیف های مش یا موارد مداد همچنین سازمان دهنده کیسه های پوشک بزرگ را ایجاد می کنند و می توانید برای یافتن آسان آنها را کدگذاری کنید (1).
    کیت های مختلف درست کنید ، آنها را در خانه خود ذخیره کنید و فقط در صورت نیاز آنها را بسته بندی کنید. به عنوان مثال ، می توانید یک کیت تابستانی با کرم ضد آفتاب ، کلاه آفتاب و اسپری اشکال ایجاد کنید. شما همچنین می توانید یک کیت رستوران ، پر از وسایل کودک ، غذای کودک و یک پلاک درست کنید.
    در صورت امکان از اندازه های نمونه استفاده کنید. نمونه های کاملی از کرم پوشک ، دستمال مرطوب بچه ، لوسیون کودک و ضد آفتاب را در اختیار شما قرار داد ، بنابراین من این موارد را برای کیف پوشک خود رزرو کردم تا کمی فضای خود را ذخیره کنم.
    وسایل موردنظر را در اتومبیل ذخیره کنید. من دوست دارم پیراهن اضافی را برای خودم در اتومبیل نگه دارم ، در صورتی که کودک بهم زد یا به من فشار داد. همچنین در زمستان همیشه یک پتو سنگین یا 2 در ماشین نگه می دارم. با بزرگ شدن کودک ، می توانید شروع به ذخیره تغییر لباس در ماشین کنید و فضای کمی را در کیف پوشک خود خالی کنید.

آسان ترین
ساك لوازم نوزاد ارزان برای سازماندهی

انتخاب بهترین کیف پوشک در سازماندهی خود بسیار طولانی خواهد بود. تعداد زیادی جیب خارجی و داخلی ، یک جیب (ع) عایق بندی شده و یک پد متغیر متصل ، کیف شما را کاملاً بسته بندی می کند.

شما همچنین برای سالهای آینده از این کیف استفاده خواهید کرد ، به خصوص اگر شما قصد داشتن چندین بچه را دارید ، بنابراین بد نیستید که چمدان بزنید و سرمایه گذاری در یک کیف سنگین انجام دهید ، مقاوم در برابر ساییدگی.

در اینجا برخی از کیف های پوشک مورد علاقه سازمان من:

 سیستم سازمان دهنده هوشمند Graco Gotham
اگر طرفدار کوله پشتی هستید ، Graco Gotham Smart گزینه خوبی برای شماست.

شیک ترین نیست ، اما عملی است.

این کیف پوشک دارای جیب های مخصوص ذخیره سازی جداگانه ای است ، از جمله می توان به یک دستگیره پاک کننده خارجی برای دسترسی آسان اشاره کرد.

جیب زیپ جلویی یک محفظه خوب برای مامان ، کیف پول ، کلید ، تلفن و ضدعفونی کننده دست شما ایجاد می کند و همچنین دارای یک پد تعویض پوشک است.

کیسه مسنجر شخص عزیزم

همچنین شیک ترین کیسه ها نیست ، اما یکی دیگر از موارد مهم شما با استفاده از این کیف عاشق و احساس راحتی خواهد کرد.


کیف نوزاد ایرانی خوب هستند زیرا شما به همه چیز دسترسی دارید بدون اینکه مجبور شوید کیف را از بین ببرید.

Diaper Dude Messenger شامل سه جیب بیرونی بسته است که کاملاً مناسب برای دستمال مرطوب ، مواد غذایی ، کتابخانه ، و یا حتی کیف پول شما است.

همچنین یک جیب بطری الاستیک قابل دسترسی و یک پد تعویض شده نیز وجود دارد.

+ نوشته شده در  سه شنبه 5 آذر 1398ساعت 22:58  توسط جعفری 

تجزیه و تحلیل کیف وسایل نوزاد - معایت و فواید ساک نوزاد

پیدا کردن بهترین سبک شما بسیار شخصی است. اگر می خواهید هندزفری باشید ، یک ساك لوازم نوزاد ایرانی یا کیسه مسنجر را در نظر بگیرید. از نظر ارگونومیک ، ما می دانیم کوله پشتی راحت ترین است زیرا وزن به همان اندازه بر دو شانه و پشت شما استوار است. با این وجود ، برای دسترسی به وسایل مورد نیاز خود باید کیف را از آن جدا کنید. روش دیگر ، با یک کیسه مسنجر ، می توانید کودک خود را در حالی که یک بطری را با دیگری بیرون می کشید ، در یک بازو نگه دارید. به علاوه ، یک تسمه کیف دستی مسنجر مناسب می تواند راحت باشد.
مواد

از آنجا که کیف پوشک شما به شکلی که نمی توانید تصور کنید آلوده می شود ، ما اکیداً پیشنهاد می کنیم کیفی را که تمیز و نگهداری آسان باشد انتخاب کنید. لنت های تمیز کننده بسیار جذاب هستند ، و مواد دافع آب و پارچه بیرونی مقاوم در برابر لکه مفید است. با این حال ، کیسه ای که می تواند در ماشین لباسشویی پرتاب شود ، رویای زندگی می کند. حداقل ، شما می خواهید کیفی را پیدا کنید که در داخل و خارج آن تمیز شود. همیشه در هنگام مراقبت از کیف خود به دستورالعمل های سازنده مراجعه کنید تا به ماندگاری و ظاهر آن کمک کند.
Petunia Pickle Bottom City Carryall ضد آب است و در برابر لکه مقاوم است.


کیف نوزاد مادرکر در نتیجه ضایعاتی که اغلب در آنها حمل می شود ، از رشد میکروب مستعد هستند. برای مقابله با این رشد ، برخی از شرکت ها کیف هایی را ایجاد می کنند که شامل Agion ، یک ضد میکروبی است. این ماده مفید است زیرا باعث گسترش و رشد این میکروب ها می شود. Agion گهواره ای به گهواره است ، که به معنای سالم برای شما و محیطی است که آن را نیز خنک تر می کند. یک کیف سازگار با محیط زیست می تواند یک مزیت باشد. زیرا وسایل کودک درون کیسه می رود و نوزادان همه چیز را در دهان خود قرار می دهند ، شما باید به دنبال مواد سالم باشید یا در معرض مواد شیمیایی را محدود کنید.

ما استفاده از پلاستیک پلی وینیل کلراید (PVC) (با نام وینیل) را در کیسه های پوشک توصیه نمی کنیم. PVC می تواند یک پلاستیک نرم باشد که به طور معمول در فضای داخلی یک کیف پوشک یا تعویض لنت های پد مشاهده می شود. این ماده به ایجاد یک سطح مقاوم در برابر آب و انعطاف پذیر کمک می کند. PVC عالی به نظر می رسد ، درست است؟ متأسفانه PVC کامل نیست.

برای نرم ساختن PVC ، پلاستیسایزرها نیز با نام فتالات شناخته می شوند و به مخلوط اضافه می شوند. نگرانی در مورد اثرات سلامتی قرار گرفتن در معرض پلاستیک سازها وجود دارد. PVC نرم نیز از نظر دوام وجود دارد ، زیرا اغلب به مرور زمان ترک می کند ، به خصوص اگر در معرض دمای سرما و نور خورشید قرار داشته باشید. به علاوه ، PVC نرم دارای بوی شیمیایی قوی است. ما دوست نداریم از محصولاتی با بوی شیمیایی قوی پیرامون کودک و نوزاد در حال رشد استفاده کنیم. در حقیقت ، کارگروه محیط زیست دارای اطلاعات زیادی در مورد پلاستیک سازها و پیامدهای احتمالی قرار گرفتن کودکان در برابر آنها است. "به طور کلی ، اتحادیه اروپا بسیاری از پلاستیک سازها را برای استفاده با موارد احتیاط ایمن می داند که از آنها در وسایل کودک استفاده نشود." در حالی که موضوع اثر پلاستیک سازها شیمیایی بر سلامت بسیار پیچیده است ، گزینه های بدون PVC در دسترس است.

ویژگی ها و لوازم جانبی

ویژگی ها و لوازم جانبی یک
قیمت کیف نوزاد کوکالو می تواند بر تجربه کلی شما در مورد کیسه تأثیر بگذارد. امکاناتی مانند نگهدارنده بطری های عایق بندی شده ، بندهای راحت و شانه ، کلیپ های کلیدی و پا های کیف می توانند روال معمول شما را بر اساس طرح ساده یا چالش برانگیز جلوه دهند. در حالی که شما می توانید لوازم جانبی subpar را با مواردی که دوست دارید جایگزین کنید ، یک کیسه پوشک که از ابتدا آن را دریافت می کند می تواند تفاوت بزرگی در تجربه شما ایجاد کند.

قبل از خرید امتحانش کنید

آخرین توصیه ما این است که قبل از خرید آن را امتحان کنید. یا از یک خرده فروش با یک سیاست بازگشت ساده مانند آمازون بخرید. ملزومات خود را بردارید ، آنها را بسته بندی کنید و ببینید که چه احساسی دارد. به جستجوی موارد بپردازید و ببینید که آیا می توانید آنها را به طرز فجیعی پیدا کنید. بررسی کنید که گزینه های ذخیره سازی اجازه می دهد تا اقلام اغلب استفاده شده به راحتی در دسترس باشد. کیف را امتحان کنید تا ببینید آیا کاملاً بسته بندی شده راحت است یا خیر.
نتیجه

یک
ساك لوازم نوزاد دوقلو  که کاربردی ، راحت و با دوام است می تواند تفاوت زیادی در زندگی روزمره شما ایجاد کند. انتخاب کیسه ای که نیازهای شما را با اتاق رشد کند ، بسیار طولانی خواهد بود تا به شما کمک کند سالهای پوشک خود را تا حد امکان روان کنید. اکنون که می دانید چه چیزی را جستجو کنید و چه چیزی را ممکن است حمل کنید ، همچنین جوانب مثبت و منفی هر محصول است ، ما معتقدیم که می توانید برای تحقق اهداف خود یک کیف پیدا کنید.

+ نوشته شده در  سه شنبه 5 آذر 1398ساعت 22:51  توسط جعفری